Sinop’un merkez mahallelerinden olan Ordu Mahallesi Denizler Mevkii Sokak yaklaşık bir yıldır asfaltlanmayı bekliyor. Yolda oluşan çukurlar araç sürücülerine ve vatandaşlara zor anlar yaşatıyor. Ayrıca, kış aylarında çamurundan, yaz aylarında ise tozdan yolda yürümekte zorluk çektiklerini söyleyen vatandaşlar; “Bu yolun uzun süredir asfaltlanması için talepde bulunduk. Üstelik jandarma karakolu da yolun üzerinde bulunuyor. Mahalle sakinlerine saygınız yok bari kahraman askerlerimize saygınız olsun. Bahsettiğimiz yol ana yol gibi işliyor. Sürekli kullanılan yoğun bir güzergah. Kışın çamurdan yazın tozdan yolu kullanamıyoruz. Özellikle akşam saatlerinde, çukurlara düşmekten araçlarımızın alt takımı kalmadı. Çocuklarımız bisiklet bile süremez halde. Buradan yetkililere sesleniyoruz, bu yolu asfaltlamak için neyi bekliyorsunuz? Birinin başına bir şey mi gelmesi lazım? Yolumuza asfalt istiyoruz.” diye konuştu.





