Şef Cüneyt Yılmazer yönetiminde sahne alan orkestra ve koro, Türk müziğinin birbirinden değerli eserlerini başarıyla seslendirdi. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konser programında salon tamamen dolarken, izleyiciler seslendirilen eserleri uzun süre alkışlayarak sanatçılara destek verdi.
Programa, Sinop İl Millî Eğitim Müdürü Osman Cebeci’nin yanı sıra kurum yöneticileri, öğretmenler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Öğretmenlerin müzik alanındaki yeteneklerini sergilediği gece, izleyicilerden tam not aldı.
Konser sonunda konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Osman Cebeci, öğretmenlerin sadece eğitim alanında değil, kültür ve sanat faaliyetlerinde de topluma örnek olduklarını vurguladı. Cebeci, programın hazırlanmasında emeği bulunan Şef Cüneyt Yılmazer’e, orkestra ve koro üyelerine teşekkür ederek başarılı çalışmalarının devamını diledi.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin kültür ve sanat vizyonunu yansıtan etkinlik, öğretmenlerin sanatsal birikimlerini toplumla buluştururken Sinop’un kültürel yaşamına da katkı sundu. Gece sonunda katılımcılar, öğretmenlerin sahne performansını takdirle karşıladı.








