Türkiye Diyanet Vakfı Sinop Şubesi koordinesinde Alaaddin Camii'nde gerçekleştirilen Aşure Günü programı, vatandaşların yoğun katılımıyla düzenlendi. Programa katılan Sinop Valisi Dr. Mustafa Özarslan, vatandaşlarla sohbet ederek aşure ikram etti.

Muharrem ayının manevi atmosferine dikkat çeken Vali Özarslan, Aşure Günü'nün toplumda birlik, beraberlik, dayanışma ve paylaşma kültürünü yaşatan önemli değerlerden biri olduğunu ifade etti.

Programda vatandaşlara aşure dağıtılırken, etkinlik paylaşma ve kardeşlik duygularının pekiştirildiği anlamlı bir buluşmaya sahne oldu. Vali Özarslan, Aşure Günü'nün toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli günlerden biri olduğunu belirterek, tüm vatandaşların Muharrem ayını tebrik etti.

Başkan Özgenç'ten bağımlılıklarla mücadele vurgusu
Başkan Özgenç'ten bağımlılıklarla mücadele vurgusu
İçeriği Görüntüle

731147349 1056010030086546 2067574117612723366 Nf

Kaynak: Haber Merkezi