Bölgede bulunan bir vatandaş tarafından, kıyı kesimde bulunan ve günlerdir suda kalarak şişmiş durumdaki leşin çevreye yoğun koku yaydığı, sıcak havanın etkisiyle durumun daha da belirgin hale geldiği ifade edildi.
Vitrin Haber’e ulaşarak konuyla ilgili açıklama yapan vatandaş, durumu ilgili kurumlara bildirdiklerini ancak henüz bir müdahale yapılmadığını, ölü hayvanın çevresinde zaman zaman leş yiyen canlıların da görüldüğünü öne sürdü.
Vatandaş, ağır kokudan dolayı yaklaşamadığını ve özellikle yaz aylarında ziyaretçi yoğunluğunun yaşandığı koyda bulunan büyükbaş hayvan leşinin kaldırılması için yetkililerin gerekli incelemeyi yapmasını talep etti.
Muhabir: Ümit Can Gökçen




