Gerçekleştirilen ziyarette, Sinop’ta görev yaptığı süre boyunca yürütülen çalışmalar ve kentteki görev sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Sinop 15 Eylül Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cengiz Demirel, nazik ziyaretlerinden dolayı Ali Osman Bulat’a teşekkür ederek, Sinop’a sunduğu hizmetlerden dolayı kendisine şükranlarını sundu ve yeni görevinde başarılar diledi.
Görev süresi boyunca Sinop’ta çeşitli kamu hizmetlerinde bulunan Bulat’ın ziyareti, karşılıklı iyi dileklerle sona erdi.

Muhabir: Ümit Can Gökçen




