Trabzon’da 20-21 Haziran tarihleri arasında düzenlenen Kuzeydoğu İller Arası Üç Bant Bilardo Turnuvası’nda Sinop’u Modi Spor Kulübü’nün başarılı oyuncuları milli sporcular Ömer Karakurt, Gürel Karakurt ve Uğur Davas temsil etti.

19 takım ve 57 sporcunun katıldığı zorlu mücadelede Sinop takımı üstün performans sergileyerek turnuvayı şampiyon olarak tamamladı.

Turnuva sonunda dereceye giren takımlar ise şöyle oluştu:
Birinci: Sinop
İkinci: Giresun
Üçüncü: Bayburt ve Trabzon

Sinop ekibi, bu başarıyla bölge bilardosundaki iddiasını bir kez daha ortaya koydu.

Muhabir: Ümit Can Gökçen