Sinop Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği’nin genel kurulu, Sinop Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği tarafından Halk Eğitim Merkezi toplantı salonunda gerçekleştirildi.
Genel kurulda mevcut başkan Mehmet Yüksel kırmızı listeyle yeniden aday olurken, Satı Gürel sarı listeyle başkanlık için yarıştı.
Toplam 122 delegeden 118’inin katıldığı seçimde yapılan oylama sonucunda Mehmet Yüksel 54 oy alırken, 64 oy alan Satı Gürel seçimi kazanarak birliğin yeni başkanı oldu.
Seçim sonuçlarının ardından genel kurul sona ererken, yeni başkan Satı Gürel’in önümüzdeki süreçte esnaf ve sanatkârlara yönelik çalışmalar yürütmesi bekleniyor.
Muhabir: Türkan Karaoğlu






