Kaza bugün akşam saatlerinde Boyabat ilçe merkezinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre bir otomobil, karşı yönden gelen motosikletle çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle, motosiklette bulunan iki kişi yaralandı.
İhbar üzerine kaza mahalline sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ekiplerce yapılan ilk müdahalenin ardından Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Yaralıların hayati tehlikesi bulunmuyor.
Kaynak: Haber Merkezi






