Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğünce muharrem ayı dolayısıyla, Safranbolu Ulu Cami bahçesine stant kuruldu.
Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.
Kaynak: AA
Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğünce muharrem ayı dolayısıyla, Safranbolu Ulu Cami bahçesine stant kuruldu.
Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.