Açıklamasında Samsun, Zonguldak ve Kastamonu’da orman köylülerine yönelik ödemelerin yapıldığını ifade eden Karadeniz, Sinop’un aynı süreçte neden kapsam dışında bırakıldığını sorguladı. Karadeniz, “Aynı emeği veren orman köylülerimiz ödemelerini alamazken, komşu illerde hiçbir sorun yaşanmıyorsa bunun açıklamasını kim yapacak?” ifadelerini kullandı.

Sinoplu üreticilerin uzun süredir bekleyişte olduğunu vurgulayan Karadeniz, vatandaşların ekonomik olarak zorlandığını dile getirdi. Açıklamada, “Faturalar beklemiyor, borçlar beklemiyor, hayat beklemiyor. Ancak devletin ödemesi bekletiliyor” sözlerine yer verildi.

Abdullah Şişek kalp krizi sonrası operasyon geçirdi!
Abdullah Şişek kalp krizi sonrası operasyon geçirdi!
İçeriği Görüntüle

Karadeniz, Sinop’un kamu kaynakları konusunda geri planda bırakıldığı iddiasını da gündeme taşıyarak, “Sinop başka bir ülkenin sınırları içinde mi? Sinop’un insanı daha mı değersiz?” ifadelerini kullandı.

Yetkililere seslenen Karadeniz, orman köylülerinin hak edişlerinin geciktirilmeden ödenmesi gerektiğini belirterek, “Sinoplu üreticiler sadaka değil, haklarını istiyor” dedi. Karadeniz, yaşanan mağduriyetin bir an önce giderilmesi çağrısında bulundu.

Kaynak: Haber Merkezi