Sinop’un yerli firmalarından olan ve evsel ile endüstriyel su arıtma teknolojileri alanında faaliyet gösteren Bizim Su Arıtma Sistemleri, NORTH EXPO 2026 Karadeniz Fuarı süresince yoğun ilgi gördü. Firma yetkilisi Turan Yılmaz tarafından yapılan açıklamada, fuar boyunca gerçekleştirilen görüşmelerin ve kurulan yeni iş birliklerinin kendilerini son derece memnun ettiği ifade edildi.
Yapılan teşekkür açıklamasında; Sinop Valisi Dr. Mustafa Özarslan, Vali Yardımcısı Ali Osman Bulat, Sinop Üniversitesi Rektörü Şakir Taşdemir, Organize Sanayi Bölgesi Başkanı Hakkı Çakan, AK Parti Sinop İl Başkanı Yakup Üçüncüoğlu, Ticaret İl Müdürü Yavuz Selim Aykan, Türkeli Belediye Başkanı Veysel Şahin, Dikmen Belediye Başkanı Adnan Acar, MHP Gerze İlçe Başkanı Muhammet Şentürk, Başkan Yardımcısı İhsan Arslan, Ülkü Ocakları Sinop İl Başkanı Murat Gündüz ve İstanbul Sinop Dernekler Konfederasyonu Başkanı Bahattin Demircan başta olmak üzere il protokolü, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, dernek başkanları, iş insanları ve vatandaşlara teşekkür edildi.
Firma tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Sinop’un yerli firması olarak evsel ve endüstriyel su arıtma teknolojileri alanında hizmet veren Bizim Su Arıtma Sistemleri, fuar boyunca yoğun ilgi görmüş; gerçekleştirdiğimiz görüşmeler ve kurduğumuz yeni iş birlikleri bizleri son derece memnun etmiştir. Bizlere duyulan güven ve destek, daha kaliteli hizmet sunma yolundaki motivasyonumuzu artırmaktadır. Ziyaretleriyle standımıza değer katan tüm misafirlerimize bir kez daha teşekkür ediyor, sağlıkla ve temiz suyla dolu yarınlarda buluşmayı temenni ediyoruz.”
NORTH EXPO 2026 Karadeniz Fuarı’nda yer alan firmalar arasında dikkat çeken Bizim Su Arıtma Sistemleri, fuarın ardından yaptığı teşekkür açıklamasıyla hem ziyaretçilerine hem de destek veren kurum ve kuruluşlara şükranlarını iletti.




