Farklı yaş gruplarından 23 kişinin katıldığı organizasyonda katılımcılar, Sinop'un tarihi ve doğal güzelliklerini yakından görme fırsatı buldu. Gezi boyunca Sinop merkez başta olmak üzere kentin önemli turistik noktaları ziyaret edilirken, yöresel lezzetler de tanıtıldı.
Turun sonunda değerlendirmede bulunan Arif Ay, geziye katılan herkesin organizasyondan memnun ayrıldığını belirterek, "Sinop'un eşsiz doğasını, tarihini ve kültürel zenginliklerini tanıtmayı amaçladık. Katılımcılarımızın memnuniyeti bizleri mutlu etti. Önümüzdeki dönemde de benzer organizasyonlar düzenlemeyi planlıyoruz." dedi.
Katılımcılar ise Sinop'un misafirperverliğinden ve doğal güzelliklerinden etkilendiklerini ifade ederek, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.






